15 Aralık 2009 Salı

Ne Yersen Ye 99 Kuruş!


Arkadaşlar inanamayacaksınız biliyorum şaka mı bu diyorsunuzdur. Ama gittim, gördüm ve sizler için tattım... 99 kuruş'a ne gelir mi diyorsunuz? Her çeşit sandcich, her türlü içecek taze sıkılmış portakal suyundan, expresso'ya kahveden meyveli sütlere. Yiyeceklerde ise, zengin bir mönüye sahip olan 99 Kr, her çeşit sandvich, enfes kekler, haşlanmış mısır, tost ve tatlı... Peki bu kadar ucuz ürünlerin kalitesinden nasıl emin olabiliriz mi diyorsunuz?
Sahibi İsmail Ahmet Öğrenç bunu bir konsept kafe olarak tasarlamış, Metro Gros Market'le anlaşmış, yakında başka yerlere de 99 kuruş şubeleri açacaklarmış: "Krize inat her şeyi 99 kuruşa satıyoruz. Müşterilerimiz çıldırdığımızı düşünüyor. Kulağa çok çılgın gelmesine rağmen, kar marjını düşürdük, az kazanıp çok satmak ilkesiyle tüm Türkiye’ye yayılmayı hedefliyoruz. Her türlü kalite standartlarına uygun olan ürünlerimizin tedariğinde çözüm ortağımız Metro Gros Marketleri." Bu mekan'a nasıl gidebilirim diyorsanız Osmanbey'deki Ramada otelinin alt katı.

2 yorum:

  1. Vay be, çok iyiymiş. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yahu burası bizime ve çok yakın. Geçen sene açıldı ben gittim bi kere ama hiç beğenmedim.

    YanıtlaSil